Javna obravnava Odloka o podeljevanju priznanj Občine Turnišče
Javna obravnava Odloka o podeljevanju priznanj Občine Turnišče
24. 9. 2021
Zaposleni
449
V skladu s sklepom Občinskega sveta Občine Turnišče sprejetega na 19. redni seji, dne 23.09.2021, traja javna razprava o predlogu Odloka o podeljevanju priznanj Občine Turnišče od 24.09.2021 do 11.10.2021. Vsi predlogi sprememb in dopolnitev morajo biti posredovani v tem roku in v skladu s spodnjimi navodili.
* * *
NAVODILA v zvezi z vlaganjem pripomb in predlogov k
PREDLOGU ODLOKA O PODELJEVANJU PRIZNANJ OBČINE TURNIŠČE
- Pripombe in predlogi k predlogu Odloka o podeljevanju priznanj Občine Turnišče se naslovijo na Občina Turnišče, Ulica Štefana Kovača 73, 9224 Turnišče, obvezno v pisni obliki posredovani po pošti ali oddani osebno v tajništvu občinske uprave, s pripisom »Predlog Odloka o podeljevanju priznanj Občine Turnišče«.
- Pripombe in predlogi javnosti se sprejemajo najpozneje do 11.10.2021 do 12.00 ure.
- Pripombe in predlogi morajo vsebovati naslednje OBVEZNE PODATKE:
- Navesti je potrebno OSNOVNE PODATKE PREDLAGATELJA in sicer:
- Ime in priimek fizične osebe oz. naziv organizacije;
- naslov oz. sedež organizacije;
- telefonsko številko
- Predlog mora biti lastnoročno PODPISAN s strani predlagatelja oz. njegovega zakonitega zastopnika in žigosan če ima organizacija svoj žig.
- Predlagane spremembe morajo biti zapisane jasno in morajo biti obrazložene (z navedbo razlogov za spremembo).
- Predlagane spremembe morajo biti skladne z veljavno zakonodajo.
- Navesti je potrebno OSNOVNE PODATKE PREDLAGATELJA in sicer: